درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:43   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17912صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 3 مرداد 1394 - 11:59
جزییات نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی نظام بانکی در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، نخستین همایش «نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» را برگزار نماید.دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.
  

جزییات نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
 
25 مرداد 1394

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 
اشاره

   انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی نظام بانکی در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، نخستین همایش «نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» را برگزار نماید.
دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.

 

اهداف برگزاری

– ارایه نکات جدید مورد تأکید در سیاست‌های روابط عمومی نظام بانکی
 – تلاش در جهت معرفی ابزارها و وسایل کارآمد ترویج محصولات بانکداری

– معرفی گرایش‌های فعلی و امکان بالقوۀ توسعۀ بازار توسط روابط عمومی نظام بانکی

ـ تلاش و همفکری در راستای ارتقاء کیفی فعالیت هایروابط عمومی نظام بانکی

ـ ارائه الگویی مطلوب، کارامد و متعادل از روابط عمومی نظام بانکی

 - توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی


برنامه های همایش

   برنامه های همایش به‏ طور خلاصه عبارت است از:

– برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری

– برگزاری دوره های آموزشی مهارت اجرایی و تخصصی

– برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه

– تقدیر از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی نظام بانکی


محورهای اصلی همایش

 مدیریت اطلاع رسانی، توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی

نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی

مسوولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری

مهارت های توسعه ارتباطات درون سازمانی

 

ارکان همایش

رییس همایش: سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس انجمن روابط عمومی ایران

رییس شورای عالی سیاستگذاری: ابراهیم صفرلکی، مدیر کل روابط عمومی بانک دی

دبیرکل همایش: هادی کمرئی، مدیرکل روابط عمومی و بازاریابی بانک توسعه تعاون

دبیر کمیته علمی: حسین امامی، مدیرکل روابط عمومی بانک توسعه صادرات

 

اعضاء شورای عالی سیاستگذاری (بر اساس حروف الفبا)

- مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی

- ابراهیم کاظم‌پور، مدیر کل روابط عمومی بانک تجارت

-  رشید خضری، مدیر کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت

- مهندس امیر صفری، مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات

- حمید موفق، مدیرکل روابط عمومی بانک قوامین

- منصور شیخ الاسلامی، مدیر کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد


سخنرانان اصلی کنفرانس (بر اساس حروف الفبا)

- علی ‏اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران

موضوع سخنرانی: صنعت بانکداری و فرصتی به نام فضای مجازی


- سید مسعود همایونفر رئیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران

موضوع سخنرانی: شفافیت، اعتماد و خوشنامی


- محمود دهقان طزرجانی، متخصص کمپین تبلیغاتی، بازاریابی و فروش

موضوع سخنرانی: کمپین های تبلیغاتی در نظام بانکی

 

- محمودرضا امینی مدیرمسئول و سردبیر خبرگزاری موج

موضوع سخنرانی: نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی

کارگاه های آموزشی

- مسئولیت اجتماعی    

مدرس:  علیرضا امیدوار 


- خبرنویسی اقتصادی و بانکی     

مدرس: محسن ایلچی


 


 


 


 


 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد